FAQ

Wanneer is de klantenservice geopend?

De klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag. U kunt ons een e-mail sturen als u dat wilt en wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00. Onze medewerkers staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn verzoeken wij u om uw ordernummer bij de hand te hebben als u ons contacteert.

Kan ik mijn order annuleren als deze eenmaal is bevestigd?

Om ervoor te zorgen dat u uw goederen zo snel mogelijk zult ontvangen wordt uw order direct na ontvangst in behandeling genomen. Daarom is er geen mogelijkheid om uw bestelling te annuleren.

Kan ik mijn order wijzigen/aanvullen als deze al is bevestigd?

Omdat wij uw order direct na de bestelling inpakken, hebben wij helaas niet de mogelijkheid om uw order aan te vullen of te wijzigen.

Hoe werken jullie kortingscodes?

Onze kortingscodes hebben soms enige restricties, daarom is het belangrijk dat u goed de informatie leest als u een kortingscode ontvangt. Kortingscodes kunnen gebruikt worden bij het uitchecken, waar onder uw winkelwagentje een leeg veld staat met de omschrijving ”vul hier uw kortingscode in”. Vul de code in en druk op ”activeer code”. U ziet dan dat de prijs van het product/de producten wordt gewijzigd in uw winkelwagentje. Krijgt u geen korting ondanks dat u deze instructies goed heeft gevolgd en heeft u een geldige code dan is het van belang dat u uw bestelling niet bevestigd. Dit vanwege het feit dat wij niet de mogelijkheid hebben om de korting achteraf door te voeren. Wij verzoeken u contact op te nemen via email of de telefoon en wij helpen u graag verder.

Waar is mijn pakket?

Zodra uw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn ontvangt u een bevestiging via de email met een tracklink zodat u uw pakket kunt volgen. Deze tracking wordt voor het eerst geactiveerd zodra het vervoersbedrijf de verzending heeft geregistreerd, daarom kan het voorkomen dat de link nog niet werkt op het moment dat de bevestigingsemail met de link naar u wordt verzonden. Als u uw pakket traceert en ziet dat uw pakket al bij uw lokale postagentschap ligt hoeft u niet het afhaalbericht af te wachten maar kan u met hulp van uw kolinummer wat in de tracklink staat, en een geldig legitimatie bewijs uw pakket ophalen. Helaas is het achteraf niet mogelijk een afleveradres te wijzigen op een order.

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb.

Naast de afbeeldingen van onze produkten ziet u een maatgids. Daar treft u meer gedetaileerde informatie aan betreffende de maten van het produkt waar u op dat moment naar kijkt. Het is van belang dat u goed deze maatgids bekijkt alvorens u uw order invoert omdat de maten kunnen verschillen tussen de diverse merken en modellen. Mocht het toch voorkomen dat u de verkeerde maat heeft besteldt, dan heeft u bij ons altijd 30-dagen de tijd om het produkt te retourneren en te ruilen voor een andere maat.

Mijn pakket was beschadigd toen ik deze in ontvangst nam, wat moet ik nu doen?

Wanneer u uw pakket in ontvangst neemt via een postagentschap/thuis leverantie is het van belang dat u de emballage kontroleert om te zien dat deze niet is beschadigd gedurende het transport. Mocht u een schade ontdeken op de verpakking wanneer u deze in ontvangst neemt dan dient u dit direkt te melden bij het agentschap. Wanneer u een eventuele schade vergeet te melden direkt bij ontvangst van uw pakket bij het agentschap en later de verpakking opent om te ontdekken dat de produkten zijn beschadigd is het voor ons en het vervoersbedrijf moeilijk dit probleem op te lossen.

Hoe stuur ik mijn bestelling terug.

Het retourformulier dient altijd ingevuld te worden en samen met de beschadigde of te ruilen produkten geretourneerd te worden. Plak het retouretiket op het pakket en laat deze vervolgens achter ter verzending bij het postagentschap. U als klant bent zelf verantwoordelijk voor het bekostigen van een eventuele retourzending. Bij een zending waarbij produkten worden geruild worden de nieuwe produkten uiteraard kostenvrij weer aan u verzonden.

Hoe reclameer ik een produkt?

Heeft een produkt ontvangen waarvan u verdenkt dat deze binnen de voorwaarden van een reclamatie valt dan is het van belang dat u onze klantenservice contacteert via de email of telefoon voordat u deze aan ons retourneert.

Ik heb geen retourformulier ontvangen, wat doe ik nu?

Als u een produkt wenst te retourneren maar u mist het retourformulier, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via de email of de telefoon. Wij helpen u dan graag verder. Houdt uw ordernummer bij de hand zodat wij snel een nieuw formulier voor u kunnen aanmaken.




Heeft u nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice.